1 + 1 Gratis 🎁 Oferta Iepuras

Intrebari Frecvente

Comenzi & Plati

Ce modalitati de plata acceptati?

Acceptam toate metodele majore de plata: cu cardul, PayPal, Amazon Pay si ramburs.

Unde pot sa pun codul de discount?

  • Adăugați articolul (elementele) pe care doriți să le achiziționați în coș.
  • Faceți clic pe butonul „COS”.
  • Examinați comanda. După finalizare, faceți clic pe butonul „CHECKOUT”.
  • În pagina cu informații despre clienți, introduceți codul cuponului în caseta desemnată și faceți clic pe „APLICARE”.
  • Ar trebui să vedeți totalul noii comenzi odată ce codul a fost aplicat.

De ce nu reusesc sa aplic codul de discount?

Există cateva motive pentru care un cod de discount nu poate fi aplicat unei comenzi:


• Codul nu mai este valid. Majoritatea codurilor noastre au o dată de expirare. Deci, dacă codul dvs. nu funcționează, este posibil să fi trecut deja de data de expirare.

• Codul a fost deja utilizat. Majoritatea codurilor noastre sunt de unică folosință. Dacă ați folosit deja un cod cupon în trecut, probabil că nu îl veți putea folosi din nou pentru a doua achiziție.

• Codul dvs. nu a îndeplinit cerința minimă de comandă. Unele dintre codurile noastre au o cerință minimă de comandă.

• Articolul pe care îl achiziționați este deja redus. Majoritatea codurilor noastre se aplică numai articolelor la prețuri regulate.


Dacă întâmpinați probleme, vă rugăm să contactați echipa noastră de succes a clienților și vom face tot posibilul să vă ajutăm.

Pot sa folosesc mai multe coduri de discount?

Din păcate, un singur cod de discount poate fi utilizat pe comandă pe site-ul nostru.

Daca am plasat comanda si am uitat sa aplic codul de discount?

Fără griji! Trimiteți codul cuponului dvs. echipei noastre de succes a clienților prin intermediul nostru și am fi bucuroși să onorăm reducerea pentru dvs.

Este TVA-ul INCLUS?

Da, costul de TVA este inclus.

Pot sa imi anulez comanda sau sa fac modificari asupra adresei dupa ce am platit?

Echipa noastră de logistica încearcă să proceseze comenzile cât mai repede posibil. În cele mai multe cazuri, nu mai putem face modificări sau anula o comandă după ce a fost plasată. Cu toate acestea, dacă comanda dvs. necesită modificări și ne prindeți înainte de expedierea comenzii dvs., echipa noastră de succes a clienților poate fi în măsură să o anuleze / să o schimbe pentru dvs. Vă rugăm să ne contactati la sectiunea "Contacteaza-ne"

Cum aflu daca comanda s-a realizat cu succes?

După ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii care conține numărul dvs. de comandă.

Unde e coletul meu? Cum pot sa il urmaresc online?

Cel mai simplu și cel mai rapid mod de a localiza pachetul este să utilizați linkul de urmărire sau numărul trimis după achiziție. Dacă doriți să obțineți mai multe informații cu privire la starea de livrare a comenzii dvs., vă recomandăm să contactați direct transportatorul de transport. Au acces la starea de livrare a comenzii dvs., astfel încât să vă poată ajuta mai bine. Vă rugăm să utilizați numărul de urmărire asociat comenzii dvs. atunci când întrebați despre pachetul dvs.


Se întâmplă foarte rar, dar dacă curierul nu vă poate ajuta, nu ezitați să luați legătura cu echipa noastră de succes, astfel încât să vă poată ajuta cu îngrijorarea dvs.

Pachetul meu lipseste, ce ma fac?

Deși nu suntem responsabili pentru pachetele pierdute / furate odată ce curierul le marchează ca fiind livrate, am fi bucuroși să vă ajutăm să localizați comanda care lipsește. Vă rugăm să urmați pașii de mai jos:


• Consultați familia sau vecinii, deoarece este posibil ca unul dintre ei să primească pachetul în numele dvs.

• Verificați ușile exterioare sau alte locuri în care curierul ar fi putut lasa pachetul (de ex. în curte sau pe casa scarii). Există posibilitatea ca curierul să lase pachetul la vedere pentru a-și asigura siguranța (mai ales că aceste colete nu necesită o semnătură).

• Dacă pachetul nu este cu familia sau vecinii, vă rugăm să contactați curierul și să întrebați despre pachetul dvs. folosind numărul de urmărire pe care l-ați primit de la e-mailul nostru de confirmare a expedierii. Este posibil ca pachetul să fie în continuare cu ele și l-au scanat greșit ca „Livrat”.


Dacă încă nu puteți localiza pachetul după aceasta, vă rugăm să anunțați echipa noastră de succes a clienților că comanda dvs. lipsește și împărtășiți numărul dvs. de comandă cu acestea.

De ce a fost coletul meu returnat la expeditor?

Mai jos sunt motivele comune pentru care pachetele sunt trimise înapoi la noi:


• Adresa din fișier este incorectă. Pentru a asigura livrarea fără probleme a pachetului dvs., vă rugăm să verificați adresa de expediere înainte de a efectua comanda.

• Destinatarul nu este disponibil pentru a accepta livrarea.

• Beneficiarul sau un membru al familiei au refuzat să accepte livrarea.


Dacă curierul nu a reușit să livreze cu succes pachetul, îl vor ține într-un centru de distribuție din apropiere. Dacă perioada de reținere este depășită și pachetul rămâne nerevendicat, acesta este returnat expeditorului.


Dacă pachetul dvs. ne-a fost returnat, am fi bucuroși să le redimensionăm. Pur și simplu trimiteți adresa de expediere actualizată și numărul de comandă echipei noastre de succes a clienților. De asemenea, putem oferi o rambursare (cu exceptia taxlor de transport și gestionare).

Ceva imi lipseste din pachet.

Echipa noastră de logistica are măsuri riguroase pentru a vă asigura că totul vă este livrat. În cazul rar în care ceva nu merge bine, vă rugăm să contactați echipa noastră de succes a clienților. Spuneți-ne ce s-a întâmplat și împărtășiți numărul dvs. de comandă, astfel încât să putem extrage detaliile comenzii. Am fi bucuroși să vă retrimitem articolul care vă lipsește.

Politica noastra pentru intarzieri.

Deși vă putem oferi o estimare a momentului în care este posibil să primiți comanda dvs., nu putem garanta data / ora livrării. În cele mai multe cazuri, pachetele ajung în termenul de expediere. Cu toate acestea, există momente în care curierii noștri parteneri se pot confrunta cu circumstanțe în afara controlului lor, care ar putea provoca întârzieri la livrare.


În astfel de cazuri, vă recomandăm să vă adresați direct curierului, deoarece acestea vă pot oferi mai multe informații cu privire la cauza întârzierii și a timpului nou de livrare. Vă rugăm să utilizați numărul dvs. de urmărire pentru a vă informa despre pachetul dvs. De asemenea, puteți contacta echipa noastră de succes a clienților si vom face tot posibilul să vă ajutăm.

Transport

Cat dureaza procesarea comenzii?

Echipa noastră de împlinire încearcă să proceseze comenzile cât mai repede. În medie, procesam si expediem comenzi în 1 până la 2 zile lucrătoare.

Este transportul GRATUIT? Aveti optiune de tracking?

Transportul este GRATUIT!

Dupa ce plasezi comanda, vei primi un email si un sms de confirmare. De asemenea, noi iti vom trimite un email si un SMS in momentul in care comanda ta este expediata, si unde vei putea gasi tracking code-ul si link-ul de urmarire, potrivit curierului.

Daca ai intrebari cu privire la status-ul comenzii tale sau nu ai primit email-ul de la noi, te rugam sa ne cauti pe pagina "Contacteaza-ma"

Este TVA-ul INCLUS?

Da, costul de TVA este inclus.

Retur & Garantie

Care este politica de retur?

Vă garantăm că produsele Groove Calligraphy vor transforma scrisul copilului dvs. Acesta este motivul pentru care fiecare set (cu excepția celor achiziționate în timpul evenimentelor de vânzare cu timp limitat) vine cu o garanție de returnare de 30 de zile. 


Costurile de transport ale returului sunt suportate de catre client.


In cazul in care produsele GrooveCalligraphy ajung deteriorate la destinatie, oferim inlocuire, fara niciun cost suplimentar.

Este TVA-ul INCLUS?

Da, costul de TVA este inclus.

Despre Groove Calligraphy

De unde provin produsele Groove Calligraphy?

Manualele GrooveCalligraphy sunt produse in Romania, mai exact, la Oradea, iar distributia se face din halele partenere din tara.

In cat timp dispare cerneala Groove Calligraphy?

Cerneala magica Groove Calligraphy dispare la uscare, in cca 30 de minute de la aplicare.

Cate carti sunt incluse in setul Groove Calligraphy?

Setul Groove Calligraphy contine 4 manuale reutilizabile, si anume, manualele de:


• Litere de Tipar - invata-l pe copilul tau sa scrie corect si caligrafic literele de tipar

• Litere de Mana - indruma-l pe copilul tau sa scrie caligrafic literele de mana

• Cifre si Numere - multi clienti fericiti afirma acest exercitiu zilnic de scriere a cifrelor i-a determinat pe copiii lor sa invete numerele de telefon PE DE ROST. WOW!!

• Desen si Joaca - un mod creativ pentru copilul tau de a cunoaste si desena ceea ce il inconjoara.


Nu uita: Toate cartile sunt prevazute cu exercitii adiacente care sa sedimenteze notiunile proaspat acumulate.

Pentru ce grupa de varsta sunt destinate manualele Groove Calligraphy?

Recomandam manualele noastre tuturor copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 8 ani.

Este TVA-ul INCLUS?

Da, costul de TVA este inclus.

Sunt manualele reutilizabile Groove Calligraphy utile pentru copiii cu CES?

Umili, insa in acelasi timp multumitori afirmam ca produsele noastre Groove Calligraphy au schimbat viata multor copii din spectrul autist. Avem nenumarate comentarii ale clientilor nostri spunand ca aceste adancituri in foaie ii ajuta pe copii sa parcurga si in acelasi timp sa memoreze mult mai profund literele, cifrele si sa isi dezvolte acesti primi pasi in educatia lor.

Pot manualele noaste sa fie utilizate de catre stangaci? *IMPORTANT*

După ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii care conține numărul dvs. de comandă.

Pot copiii sa scrie cu ambele maini? *IMPORTANT*

După ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii care conține numărul dvs. de comandă.

Pot manualele sa fie utilizate folosind alte pixuri?

Idee de baza a manualelor GrooveCalligraphy este repetitia. Iar solutia pe care am dezvoltat-o noi sta tocmai in idee de iterare si reiterare.


Asadar, pentru a obtine performantele ideale, recomandam sa utilizati manualele GrooveCalligraphy doar cu pixul oferit de noi.

Ce spun medicii? *IMPORTANT*

Studiile de ultimă generație susțin rolul memoriei musculare în dezvoltarea capacității caligrafice, cu alte cuvinte, repetiția, punctul forte al cărților GrooveCalligraphy™ are o baza științifică prin care asigura dezvoltarea unui scris caligrafic, atât începătorilor, cât si copiilor cu un nivel intermediar de cunoștințe, unde scopul urmărit este corectarea unui scris dezordonat.

Ce spun parintii?

Mai jos sunt motivele comune pentru care pachetele sunt trimise înapoi la noi:


• Adresa din fișier este incorectă. Pentru a asigura livrarea fără probleme a pachetului dvs., vă rugăm să verificați adresa de expediere înainte de a efectua comanda.

• Destinatarul nu este disponibil pentru a accepta livrarea.

• Beneficiarul sau un membru al familiei au refuzat să accepte livrarea.


Dacă curierul nu a reușit să livreze cu succes pachetul, îl vor ține într-un centru de distribuție din apropiere. Dacă perioada de reținere este depășită și pachetul rămâne nerevendicat, acesta este returnat expeditorului.


Dacă pachetul dvs. ne-a fost returnat, am fi bucuroși să le redimensionăm. Pur și simplu trimiteți adresa de expediere actualizată și numărul de comandă echipei noastre de succes a clienților. De asemenea, putem oferi o rambursare (cu exceptia taxlor de transport și gestionare).

Reutilizabil

Orice plantam in subconstientul nostru si hranim prin REPETITIE si EMOTII va deveni intr-o zi realitate. Da-ne o luna si copilul tau va scrie wow!

Educativ

Educatie & Tehnologie Next-Gen. Un pachet COMPLET si EFICIENT pentru o caligrafie de exceptie!

Lider de Piata

Garantam ca nu veti gasi alte manuale reutilizabile mai calitative sau eficiente decat Groove Calligraphy. De altfel, in format A4 nici nu exista pe piata!

Economic

Scapa de cheltuieli suplimentare. Copilul tau se va bucura de ele mult timp, iar tu vei economisi!